Quantcast
Spravodajský portál Tlačovej agentúry Slovenskej republiky
Štvrtok 2. máj 2024Meniny má Žigmund
< sekcia Slovensko

V marci vybavilo call centrum Finančnej správy viac ako 50 000 dopytov

Ilustračné foto. Foto: TASR/Martin Baumann

Z viac ako 50 000 marcových dopytov prišlo 13 140 e-mailom alebo prostredníctvom online chatu, 37 466 klientov vybavilo svoje požiadavky telefonicky.

Bratislava 15. apríla (TASR) – Call centrum Finančnej správy SR vybavilo v tomto roku viac ako 120 000 dopytov, z toho vyše 50 000, čo je 42 %, v marci. Kým minulý rok sa v rovnakom období otázky týkali samotného postupu podávania daňových priznaní a ďalších dokumentov, tohtoročné dopyty sa týkali vládnych opatrení na zmiernenie dôsledkov pandémie nového koronavírusu, informovala v stredu FS.

"Klienti sa dopytovali a naďalej dopytujú najmä na otázky okolo termínov podávania daňových priznaní, či usmernení pri platení daní," uviedla hovorkyňa FS Ivana Skokanová. V colnej oblasti pracovníci call centra najčastejšie riešili otázky dovozu zdravotníckeho materiálu i ochranných zdravotníckych pomôcok.

Z viac ako 50 000 marcových dopytov prišlo 13 140 e-mailom alebo prostredníctvom online chatu, 37 466 klientov vybavilo svoje požiadavky telefonicky. Odpovede na najčastejšie otázky zverejňuje finančná správa aj na portáli finančnej správy v časti Koronavírus – opatrenia.

Infolinka FS je k dispozícii počas pracovných dní od 8:00 do 16:00. Volajúci má možnosť voľby z oblastí - elektronická komunikácia, informácie k DPH, k dani z príjmov, eKasa a daň z motorových vozidiel, povolenia pre trhové miesta v obciach, ako aj colné predpisy.