Quantcast
Spravodajský portál Tlačovej agentúry Slovenskej republiky
Utorok 23. apríl 2024Meniny má Vojtech
< sekcia Šport

Odborníci tretíkrát otvoria témy športu a médií na Slovensku

Ilustračná snímka. Foto: TASR/AP

Ambíciou konferencie Šport a médiá je od jej vzniku v roku 2019 vytvárať prostredie pre spájanie dvoch úzko prepojených odvetví, ktoré sú niekedy na seba úplne naviazané, ba priam závislé.

Bratislava 13. mája (TASR) - V posledný májový deň (31.5.) sa v Bratislave uskutoční tretí ročník konferencie Šport a médiá, najväčšej športovo-mediálnej konferencie na Slovensku. Hostia konferencie budú hľadať odpovede na otázky z oblasti športu, médií a ich prepojenia formou odborných diskusií za okrúhlymi stolmi.

Ambíciou konferencie Šport a médiá je od jej vzniku v roku 2019 vytvárať prostredie pre spájanie dvoch úzko prepojených odvetví, ktoré sú niekedy na seba úplne naviazané, ba priam závislé. "Konferencia by mala prispieť k zvyšovaniu úrovne vzájomného poznania a porozumenia medzi športom a médiami. Veríme, že aj tentokrát budú výstupom prínosné myšlienky, rôzne možnosti prístupov i riešení," citovala tlačová správa zástupcu organizátora Petra Sepešiho.

Hostia počas predchádzajúcich ročníkov diskutovali na témy športových televíznych kanálov na Slovensku, popularizácia športu v médiách či rôzne polohy mediálnej prezentácie športu (bulvár, fakty, investigatíva). Organizovanie konferencie Šport a médiá, rovnako ako ostatné, ovplyvnila pandémia Covid-19. Na jeden ročník sa stala súčasťou konferencie Šport a právo. Diskutovalo sa o organizácii športových podujatí, záujme čítať o športe v médiách aj o športových médiách budúcnosti.

Organizátori konferencie Šport a médiá aj tento rok vybrali témy, ktoré v súčasnej športovo-mediálnej časti spoločnosti rezonujú najviac:

- prepojenie športu, médií, politiky a sociálnej zodpovednosti

- súperenie športových televízií na Slovensku

- exponenciálny rast popularity MMA

- sociálne médiá a F1 ako produkt očami TOP F1 slovenského influencera

- stávkové kancelárie a ich prepojenie na svet športu, médií a reklamy