Quantcast
Spravodajský portál Tlačovej agentúry Slovenskej republiky
Piatok 19. apríl 2024Meniny má Jela
< sekcia Šport

Zástupcovia Slovana rokovali s vedením KHL o ďalšej sezóne

Na archívnej snímke hokejisti Slovana sa lúčia s fanúšikmi po záverečnom zápase základnej časti hokejovej KHL medzi HC Slovan Bratislava - Jokerit Helsinki 24. februára 2015 v Bratislave. Na snímke v popredí vpravo kapitán Milan Bartovič a vľavo Ladislav Nagy. Foto: TASR/Martin Baumann

Na hodinovom stretnutí sa obe zúčastnené strany zaoberali najmä otázkou ďalšieho pôsobenia a financovania Slovana v KHL.

Bratislava 26. marca (TASR) - Vedenie Slovana Bratislava sa vo štvrtok v Moskve stretlo so zástupcami Kontinentálnej hokejovej ligy, aby prerokovalo ďalšie pôsobenie tímu v nadnárodnej súťaži.

Za "belasých" sa na stretnutí v sídle riadiaceho orgánu ligy zúčastnili podpredseda predstavenstva Juraj Široký ml., športový riaditeľ Oldřich Štefl a výkonný riaditeľ pre KHL Alexej Jaškin. Druhú stranu zastupovali prezident KHL Dmitrij Černyšenko, viceprezident Georgij Kobiljansky a marketingový riaditeľ Sergej Dobrochvalov.

Na hodinovom stretnutí sa obe zúčastnené strany zaoberali najmä otázkou ďalšieho pôsobenia a financovania Slovana v KHL. "Z dnešného stretnutia mám veľmi dobrý pocit. Vedenie súťaže v zastúpení pána Černyšenka potvrdilo jednoznačný záujem na zotrvaní Slovana v súťaži aj v budúcej sezóne. Na rokovaní sme spoločne preberali aj otázku doplnenia súčasného rozpočtu klubu tak, aby sme mohli bez problémov pôsobiť v súťaži aj v ďalších ročníkoch. Nebolo to posledné stretnutie, v rokovaniach budeme v najbližších týždňoch pokračovať a s vedením súťaže zostávame v kontakte a vzájomne sa budeme informovať o ďalších krokoch," povedal Juraj Široký mladší.

Ako ďalej informuje oficiálna stránka tímu, Slovanu by pri financovaní nasledujúcej sezóny v KHL mohli pomôcť avizované zmeny v marketingovej politike KHL, keďže príjmy klubu pochádzajú z pomerne širokého spektra reklamných partnerov. V budúcej sezóne sa očakáva uvoľnenie niektorých exkluzívnych produktových kategórií, v ktorých doteraz kluby KHL nesmeli mať reálne reklamné partnerstvá.

"HC Slovan Bratislava považuje všetky uvedené informácie v tejto chvíli za dostačujúce. V prípade ďalšieho posunu v rokovaniach budeme o nových okolnostiach opäť informovať na klubovom webe a oficiálnych klubových profiloch na sociálnych sieťach," uvádza sa na stránke.