Quantcast
Spravodajský portál Tlačovej agentúry Slovenskej republiky
Piatok 19. apríl 2024Meniny má Jela
< sekcia Tipsport Liga

Lintner reagoval na Vrábela: Nezmysly, hádzal nám pod nohy polená

Na snímke Richard Lintner. Foto: TASR/Pavel Neubauer

Podľa Vrábela sa mal Lintner dopustiť manipulácie s hráčskymi zmluvami hráčov Popradu Ľuboša Bartečka a Radoslava Suchého.

Bratislava 16. februára (TASR) - Podľa riaditeľa spoločnosti PRO-HOKEJ Richarda Lintnera sú vyhlásenia už bývalého predsedu Disciplinárnej komisie Slovenského zväzu ľadového hokeja (DK SZĽH) Jozefa Vrábela na jeho adresu nezmyslami, na ktoré nemá ani význam reagovať.

Vrábel poskytol v pondelok TASR oficiálne vyhlásenie, v ktorom vyzval Lintnera, aby sa vzdal svojho postu. Podľa neho šéf PRO-HOKEJ-a počas šiestich mesiacov vo funkcii neurobil nič pozitívne, rozbil vzťahy medzi funkcionármi, dokázal rozbiť slovenskú reprezentáciu, vyhnať útočníka Košíc Lapšanského zo Slovenska a s predsedom predstavenstva PRO-HOKEJ-a Jurajom Kovalom si svojvoľne prispôsobovali a prekračovali predpisy a poriadky SZĽH. "S pánom Vrábelom som musel komunikovať päť mesiacov. Na základe jeho terajších vyjadrení si môžete predstaviť, aká to bola komunikácia. Súťaž je výborne nakopnutá, čo dokazujú aj čísla. Napriek tomu, ako nám predseda disciplinárnej komisie výrazne hádzal polená pod nohy a robil veci, ktoré absolútne nesúviseli s jeho výkonom funkcie a ani jeho kompetenciami. To vlastne potvrdil aj Slovenský zväz ľadového hokeja, bohužiaľ, až po piatich mesiacoch od jeho uvedenia do funkcie. Po tých piatich mesiacoch sa mi už nechce ďalej reagovať na jeho nezmysly," povedal Lintner na utorkovej tlačovej konferencii.

Podľa Vrábela sa mal Lintner dopustiť manipulácie s hráčskymi zmluvami hráčov Popradu Ľuboša Bartečka a Radoslava Suchého a "robil všetko pre to, aby preukázaný neoprávnený štart Bartečka bol zametený pod koberec". "Hráčska zmluva je medzi hráčom a mužstvom. Ja a ani PRO-HOKEJ v nej nijako nefigurujem. Tak neviem, akým spôsobom môže tretia stranou so zmluvou úplne iných dvoch subjektov manipulovať," vyslovil sa šéf spoločnosti, ktorá riadi najvyššiu slovenskú hokejovú súťaž.

Lintner sa stal v uplynulých dňoch aj terčom útokov bývalého šéfa popradského klubu Tibora Turana. Ten obvinil Lintnera z toho, že si neoprávnene necháva vyplácať prostriedky z pokladnice PRO-HOKEJ-a aj že ním prezentovaný nárast televíznej sledovanosti a počtu divákov na štadiónoch či úspech iných marketingových aktivít nezodpovedajú realite. "Sme obchodná spoločnosť a subjekt, ktorému sa ja zodpovedám, je Dozorná rada. Predseda Dozornej rady celkom jednoznačne prehlásil to, čo je pravda, teda že v našom vedení firmy a účtovníctve nie sú žiadne nejasnosti či pochybenia. Viem o každej jednej transakcii, ktorá cez PRO-HOKEj prejde. Som hrdý na to, ako sa vedie firma PRO-HOKEJ. Je ukážkou toho, ako by mala fungovať obchodná spoločnosť," vyhlásil Lintner.

Šéf PRO-HOKEJ-a na utorkovej tlačovej konferencii prezentoval čísla, ktorými dokumentoval celkové finančné ozdravenie Tipsport Ligy. "Po štyroch sezónach, keď nám priemerná návštevnosť na zápas v základnej časti klesala, sme sa ocitli v zelených číslach. Celkovo stúpla o tri percentá. Televízna sledovanosť podľa peoplemetrov vzrástla o 20 percent a tento rok sme navýšili mediálny reklamný priestor na základe nových partnerstiev o 0,6 milióna eur. O Tipsport Lige sa viac rozpráva, naši partneri dostávajú viac priestor na prezentácie. Vďaka webu, facebookovému profilu súťaže, súboju mladíkov či veľmi úspešnému All Star víkendu sme vytvorili ďalšie marketingové aktivity v hodnote 100-tisíc eur. Objem zobchodovaných marketingových práv sme tak za prvých šesť mesiacov navýšili o 28 percent. Výsledky absolútne korešpondujú s tým, čím som ako riaditeľ do PRO-HOKEJ-a vstupoval. Zaviedli sme dôveryhodnosť, poctivú prácu a moderné technológie. Sú to výsledky, ktorými by sa pýšila každá jedna obchodná firma na Slovensku," uviedol. "Najpodstatnejšie je, že všetky tieto ukazovatele sme zaobstarali na základe nulových nákladov na marketing. Všetky peniaze, ktoré sme investovali do propagácie a budovanie značky Tipsport Ligy, sú pokryté v plnej miere na základe propagačných akcií a našich mediálnych a obchodných partnerstiev. To je najsilnejší odkaz, ako PRO-HOKEJ excelentne obchoduje a funguje. Všetko iné sú absolútne nezmysly, pretože toto vychádza z verejne dostupných dokumentov," dodal Lintner. Podľa ktorého budú z celkového 28-percentného nárastu nakontrahovaných financií profitovať aj kluby, ktoré by mali dostať od PRO-Hokeja rovnako minimálne 28-percentný nárast financií.