Prvé hovory prišli takmer okamžite po vypuknutí vojnového konfliktu.
Autor TASR
Bratislava 25. februára (TASR) - Národné centrum zdravotníckych informácií (NCZI) zaznamenalo vo svojom call centre prvé hovory od rodinných príslušníkov utečencov z Ukrajiny. TASR o tom informovala hovorkyňa NCZI Alžbeta Sivá.
"Operátori call centra NCZI poskytujú aktuálne informácie o možnostiach testovania, očkovania, podmienkach karantény a o fungovaní zdravotnej starostlivosti na Slovensku," uviedla hovorkyňa. Prvé hovory podľa jej slov prišli takmer okamžite po vypuknutí vojnového konfliktu.
"Operátori call centra NCZI poskytujú aktuálne informácie o možnostiach testovania, očkovania, podmienkach karantény a o fungovaní zdravotnej starostlivosti na Slovensku," uviedla hovorkyňa. Prvé hovory podľa jej slov prišli takmer okamžite po vypuknutí vojnového konfliktu.