Quantcast
< sekcia Zahraničie

Twitter zakáže reklamy, ktoré popierajú tvrdenia o klimatickej zmene

Logo sociálnej siete Twitter. Foto: TASR/AP

Americká spoločnosť so sídlom v kalifornskom San Franciscu takisto pripomenula, že tento rok sa pripojila k Európskemu klimatickému paktu.

San Francisco 23. apríla (TASR) - Spoločnosť Twitter oznámila, že na svojej webovej stránke zakáže umiestňovanie reklám, ktoré popierajú vedecký konsenzus o klimatickej zmene. TASR o tom informuje na základe sobotňajšej správy agentúry AP.

"Berieme na vedomie, že zavádzajúce informácie o klimatickej zmene môžu oslabiť úsilie na ochranu našej planéty," uviedla spoločnosť Twitter na svojej webovej stránke v piatok, keď si svet pripomenul medzinárodný Deň Zeme. Americká spoločnosť so sídlom v kalifornskom San Franciscu takisto pripomenula, že tento rok sa pripojila k Európskemu klimatickému paktu. Ide o celoúnijnú iniciatívu, prostredníctvom ktorej sa jednotlivci, komunity a organizácie môžu zapojiť do opatrení v oblasti klímy.

Twitter podľa svojich vyjadrení v najbližších mesiacoch poskytne viac informácií o tom, ako plánuje poskytovať "spoľahlivý a smerodajný kontext" v súvislosti s debatou o klíme, na ktorej sa zúčastňujú jeho používatelia.

Vyjednávači Európskeho parlamentu (EP) a 27 členských štátov sa v noci na sobotu v Bruseli dohodli na zákone o digitálnych službách (DSA), na základe ktorého budú musieť internetové platformy a sociálne siete prísnejšie kontrolovať nenávistné prejavy, dezinformácie a ďalší škodlivý obsah, pripomína AP.