Spravodajský portál Tlačovej agentúry Slovenskej republiky
Piatok 19. december 2025
< sekcia Zahraničie

OTS: CoFoE: EÚ má v oblasti vzdelávania novú výzvu

Cofoe. Foto: TASR TV

Pozrite si ďalšiu časť relácie s Vladom Lichvárom a jeho hosťami už 9. mája.

Bratislava 7. mája (OTS) - Reakcia Európskej únie na ukrajinskú krízu bola rýchla, avšak je otázne, či bola doterajšia pomoc aj dostatočne efektívna. V tejto súvislosti je potrebné nasmerovať viac európskych finančných zdrojov aj do oblasti vzdelávania, konkrétne na integráciu ukrajinských detí, ktoré s matkami utiekli pred vojnou. Aj o tejto téme budú diskutovať europoslanci Lucia Ďuriš Nicholsonová a Ivan Štefanec, štátna tajomníčka Ministerstva školstva, vedy, výskumu a športu (MŠVVaŠ) SR Svetlana Síthová a riaditeľka základnej školy J. A. Komenského v Seredi Paulína Krivosudská.

TASR pripravuje ku konferencii sériu relácií.

Siedmu reláciu ku konferencii vám prinášame už v 9. mája 2022.

Záznam prvej relácie: R. Sermek: CoFoE je o sebareflexii EÚ


Záznam druhej relácie: VIDEO: Bilčík, Šimečka a Wiezik: CoFoE je iniciatívou, ktorá má zmysel


Záznam tretej relácie: Zdravie musí byť prioritou EÚ; zhodli sa Brozmanová, Smatana a Pažitný


Záznam štvrtej relácie: M. Lexmann: SR musí zabrať v príprave na príchod umelej inteligencie


Záznam piatej relácie: CoFoE: Občania EÚ chcú, aby bola Únia silným globálnych hráčom


Záznam šiestej relácie: CoFoE:Pomoc EÚ zvládnuť humanitárnu krízu je tu, čerpanie záleží od SR


Tento projekt bol spolufinancovaný Európskou úniou v rámci grantového programu Európskeho parlamentu v oblasti komunikácie. Európsky parlament sa nepodieľal na jeho príprave a za údaje, informácie alebo názory uvedené v rámci tohto projektu, za ktorý nesú zodpovednosť výhradne autori, oslovené osoby, editori alebo vysielatelia tohto programu v súlade s príslušným právom, nie je žiadnym spôsobom zodpovedný ani nimi viazaný. Európsky parlament nemôže taktiež niesť zodpovednosť za priame alebo nepriame škody, ktoré by mohli vyplynúť z realizácie tohto projektu.